Wednesday, January 20, 2010

猫猫咪呀~我爱你~



这是 One Utama 今年的农历新年广场装饰,我好爱哟~!

如果每个人都可以有一只守护灵,我要这么大只的猫咪当我的保姆~~~~!!



整个人可以挂在它的手腕荡秋千,晚上可以睡在它暖暖的毛毛堆里,失眠的时候可以趴在它的背上看星星,一定很快进入梦乡~!^_^




那么大只的富贵招财猫要是可以搬回家就好了~!^_^

12 comments:

  1. 好大一只貓~真可愛!
    突然想到龍貓跟貓巴士。

    ReplyDelete
  2. 好可爱啊!我也有要去拍照。

    ReplyDelete
  3. CNY! Oh no, I'm going to miss it!
    Rachel post more pictures ... at least I get to experience it through your pictures. You going home?

    ReplyDelete
  4. 忘记哪里了,是doraemon,哈哈

    ReplyDelete
  5. jane,
    我就是想到龙猫~但是哦~我有点害怕宫崎骏的龙猫,样子有点古怪,呵呵~

    * * *

    向希,
    多几天应该完工了,现在人不多倒好拍照。

    * * *

    joanne,
    I going home on 12 Jan, can't wait to get back see my parent~

    * * *

    正爷,
    不会是东马吧? >_<

    ReplyDelete
  6. 正爷saYeah said...
    忘记哪里了,是doraemon,哈哈


    if not mistaken, it's at the mines.


    sha sha zhu

    ReplyDelete
  7. 哇,想不到今年万达广场这么有创意哦!!!
    农历新年快要到了
    我都还没有时间去逛逛买衣呢... >.<

    ReplyDelete
  8. 麻纱,
    我最爱1-u今年的装饰了~!

    我的新衣陆陆续续在买了...

    ReplyDelete
  9. 不是,西马的,我在别人的Blog看到的

    ReplyDelete
  10. Hi, I am a friend of http://www.antzblog.com/hudxuan and coordinator of zaishangyanshang.wordpress.com.
    I find that your blog is interesting. Is it possible for zsys to repost your articles?
    FYI, zsys is reposting http://www.antzblog.com/hudxuan’s articles.
    Tks.
    ws

    zaishangyanshang@gmail.com

    ReplyDelete

Related Posts with Thumbnails